Thursday, August 4, 2011

Tko će koga nego svoj svoga :)

Considering my current situation that so many people warned me about - not to forget my own language, I will, therefore, write today in my dear Croatian language...which, sadly, I have no opportunity to speak here at all.

Danas je na poslu bilo odlično - konačno nešto novo!
Počeo sam istraživati kulturne centre u Estoniji (na internetu, naravno) i moram reći da je taj aspekt posla veoma interesantan jer sam dobar u istraživanju :)
Te informacije će koristiti za statističku analizu kulturnih centara u Estoniji. Poprilično sam motiviran za nastavak rada u tom području :)

Još nešto novo - danas sam promjenio restoran u kojem jedem svaki dan...od sada ću najvjerojatnije jesti u kineskom restoranu (što ja smatram fantastičnim jer ima kinesku muziku i ambijent je predivan...i najbitnije - hrana je odlična XD)

I zadnja, ali također bitna stvar - jučer sam opet bio na Lemmit-ovom imanju. Proveli smo večer tamo i vratili se doma oko 11 navečer...ne mogu se začuditi kako je to mjesto predivno :)
Jedino što nisam iskusio je sauna jer to još ne dolazi u obzir...još uvijek sam skeptičan oko toga :P

Uglavnom, javit ću se opet sa nekim konkretnijim informacijama jer sad još nemam o čemu previše pričati.
P.S. Ne znam da li se ova izreka u naslovu može upotrijebiti u mom kontekstu, no baš me briga :P

And sorry to everyone who don't understand Croatian, but I have to keep my language alive :P
Pozz.

No comments:

Post a Comment